Labb i fokus 2016

15-16 mars 2016

Vi har nöjet att återigen välkomna dig som arbetar på laboratorium till två välfyllda dagar med ny kunskap och praktiska erfarenheter direkt från labbet. Uppdaterade favoriter från 2015 som mätosäkerhet, förbättringsarbete på laboratoriet och stresshantering får i programmet sällskap av nya efterfrågade ämnen, däribland metodutveckling och validering, rättvisande provtagning och analys, kvalitetssäkring av mätinstrument, riskbedömningar och kemikaliehantering, samt tar tillfället i akt att knyta kontakter med kollegor i branschen under trevliga former - missa inte detta!

Vårt mål med konferensen är att du ska utveckla dina kunskaper och uppdatera dig med det senaste inom laboratoriearbete. Du kommer att få ny konkret kunskap och inspireras av erfarna och högt uppskattade föreläsare. Genom möjligheten att skräddarsy din egen konferens kommer du att förkovra dina kunskaper inom de områden som är mest intressanta för just dig.

Kvällsaktivitet:
Varmt välkommen att delta på en gemensam middag på SMAK. (Anmälan sker separat)
SMAK är en populär restaurang med ett uppskattat koncept där smakerna står i fokus, du äter flera små rätter i samma storlek. Maten kommer från hela världen. Vi kommer under kvällen att avnjuta sju smaker, vilket motsvarar en trerättersmeny. Passa på att umgås med kollegor i branschen under trevliga & smakrika former. Pris mat (exkl. dryck) 570 kr exkl. moms.

Praktisk information:

Datum: 15-16 mars 2016
Plats: Finlandshuset, Snickarbacken 4, Stockholm
Pris konferens: 6.980 kr
Pris konferens och middag:
7.550 kr