Elite Hotels väljer lax och sill från Korshags

Korshags har för fjärde året i rad fått förtroendet att leverera lax, makrill och sill till Elite Hotels julbord.

För fjärde året i rad dukar Elite Hotels upp ett julbord komponerat av stjärnkocken Melker Andersson. I år är också fjärde året som Korshags väljs som leverantör av all lax, makrill och sill samt Hovmästarsås och senap till julborden.

Julbordet beskrivs som ”ett traditionellt julbord med en modern twist”. Det klassiska julbordet som Melker Andersson skapat serveras på 18 Elite hotell, från Luleå i norr till Lund i söder. Vill du uppleva ett julbord utöver det vanliga så se till att boka så snart som möjligt på elite.se/julbord.

Adam Jonsson, Affärsområdeschef Foodservice, 072 704 63 87, adam.jonsson@korshags.se

Elite Hotels julbord: www.elite.se/julbord
Korshags: www.korshags.se