Kraftringen sprider positiv energi på Lund Comedy Festival

Kraftringen sprider positiv energi på Lund Comedy Festival

Den 2-5 september är det dags för årets Lund Comedy Festival, Sveriges roligaste festival!

På bara fem år har festivalen blivit inte bara landets – utan förmodligen Nordens största humorfestival. Varje år medverkar närmare 200 komiker. Däribland många av Sveriges mest folkkära ståuppare, men också nya talanger och internationella stjärnskott.

Kraftringen är stolt sponsor av Lund Comedy Festival och kommer under lördagen att vara på plats på Stortorget kl. 10.30–17.30 för att delta i skrattfesten. Vi kommer också passa på att erbjuda våra BRIS-avtal under festivalen. För varje nytt tecknat elavtal skänker vi 200, 400 eller 600 kronor till BRIS, beroende på om du väljer att teckna 1,2 eller 3-årsavtal. Du kan teckna avtal genom att klicka här, ringa vår kundservice eller på plats på Stortorget på lördag. När du tecknar avtal på webben anger du BRIS under Klubbenergi-alternativen. Om du pratar med kundservice uppger du att du vill teckna ett BRIS-avtal.

Vi ses väl på lördag?