Carolina Gårdheim bjuder in till seminariet Gör din grej!

Äntligen!

Carolina Gårdheim, livskonstnär och grundare av Kreativ Insikt, delar nu äntligen med sig av sin mångåriga erfarenhet och samlade livsvisdom när hon välkomnar alla kreativa kvinnor med stora hjärtan, själar & drömmar till seminariet och workshopen GÖR DIN GREJ för att få hjälp att hitta och börja leva efter just sin unika "geni-cocktail".

Så här berättar Carolina själv om seminariet:

Vi vet att det här är efterfrågat av många. Carolina har under tio års tid - ja, företaget firar tioårsjubileum just i år - byggt upp och utvecklat företaget och förlaget Kreativ Insikt tillsammans med sin make Dag Gårdheim, parallellt med familjelivet, med barn och hus.

Nu, när både företag och barn är lite större, känner hon sig redo att dela med sig ännu mer av sig själv till alla dem som följt hennes inspiration genom åren, genom hennes böcker, inspirationskort, smycken med mera, nyhetsbrev, blogg, facebook och inspirationsutskick.

Nu tar hon alltså nästa steg med seminariet Gör din grej, där hon vill inspirera kvinnor att göra mer av det som ger energi, mer av det som är deras speciella "geni-cocktail", som hon kallar det. Det, som när vi gör det går enkelt och lätt, ger oss energi och känns roligt för oss, samtidigt som vi på bästa sätt bidrar till omvärlden genom just vår unika kombination av egenskaper, erfarenheter, ambitioner, drömmar, attityder och talanger.

Läs mer om seminariet här >