Carolina Gårdheim en av deltagarna i The Feminine Business Model Global Telejam 2014 - startar idag!

Så här berättar Carolina själv om The Feminine Business Model Global Telejam 2014:

Föreställ dig att det är 23 dagar från nu:

• Du har en klar vision av ditt syfte för 2014 och framåt.
  • Du har planerat, designat och är redo att implementera nästa steg i ditt entreprenörskap eller din karriär.
  • Du har självförtroendet att anta mer av en ledarroll i ditt liv.
  • Du är upprymd över möjligheterna att dela din passion med världen.
  • Du har upptäckt hur du kan överkomma självsabotage och din inre självkritik.
  • Du har förstått vad det betyder och kan leda till att gå igenom tider av växt och smärta.
  • Du är stärkt i att leva ett liv som är i linje med dina värderingar.
  • Du har upptäckt hur du kan plocka fram din fulla potential att vara, ha och göra vad du än vill i ditt liv.

Hur låter det? För mig blev det precis så för ett år sedan.

Nu drar jag själv och 45 andra inspirerande kvinnliga entreprenörer tillbaka ridån och visar upp hur du kan uppnå allt det här – och mycket mer! – i en exklusiv serie med video-intervjuer. Alla 21 intervjuer är helt kostnadsfria!

The Feminine Business Model Telejam 2014 arrangeras av Tracy Lee Jones, Business Mystic and Mentor for Female Entrepreneurs, även kallad the Queen of Side Business.

Du kommer att få lära dig om de insikter och den visdom som kreativa kvinnor – precis som du! - har använt för att uppnå alla sina drömmar. Och utan att behöva dela upp sig i två delar, en jobbdel och en privat del – utan genom att vara sig själva helt och fullt ut, i alla delar av livet.

Själva formatet, intervjuerna, är ett av de bästa jag varit med om – det är som att dela en kopp thé och värme med några av de smartaste kvinnor du känner.

Och ja, det är på engelska, så är du osäker på språket, titta tillsammans med en väninna som kan förklara om du missar något. Du kan också titta och lyssna igen och igen på varje intervju under de 48 timmar som de ligger uppe.

Själv såg jag den här intervju-serien förra året, och det förändrade faktiskt mitt liv. 2013 blev ett av de allra bästa åren för mig hittills, så fullt av inspiration och glädje att det sprakade om det. Och det började med förra årets Telejam!

Och nu är du inbjuden! Förra året nådde den här intervjuserien ca 200.000 kvinnor världen över. Är du en av dem som blir inspirerad att nå ditt drömliv i år?

OBS! Det börjar redan idag måndag, den 10 februari.

Här är länken för att reservera din plats och låta 2014 slå gnistor! >

Med så mycket kärlek,

Grundare av Kreativ Insikt, författare & coach för kreativa kvinnor med stora hjärtan, själar & drömmar
CarolinaGardheim.se
KreativInsikt.se

PS. Det är ingen som helst kostnad eller tvång i det här. Jag vet att det Tracy gör kommer från hjärtat, och jag vet också att du kan komma att bli enormt inspirerad av de fantastiska möjligheter som ligger framför dig. Jag hoppas att få dela den här resan med dig!

Här är länken för att reservera din plats och låta 2014 slå gnistor! >