Bild: Krook & Tjäder på Construction Summit 2024

Construction Summit 2024 - möt Krook & Tjäder på plats

Den 19 mars är vi på Construction Summit på Sergel Hub i Stockholm. Vi ses där!

Vi ser fram emot att prata samhällsbyggnad, klimatomställning och om hur vi kan bidra i formandet av framtidens goda och resilienta livsmiljöer. Passa på att använda våra arkitektkollegor som bollplank för nya idéer och fråga dem samtidigt om våra aktuella projekt runt om i landet.

Missa inte eftermiddagens Diskussionsforum kl 13.30 på tema Stora utmaningar och stora framsteg - bygg, installation och klimatet där Julia Hansson deltar. Julia är arkitekt på Krook & Tjäder Stockholm och nyligen invald representant i Klimatarena Stockholms strategigrupp.

Kl 12.30 deltar också Elin Andersson, kontorschef Krook & Tjäder Göteborg i CS Talks: Noggrannhet framtidens melodi? Kom och lyssna!

Hör av dig om du vill boka ett kort möte på plats, annars ses vi i minglet eller i Hub 10!

Krook & Tjäder på plats:

Anna Hoffman, arkitekt och kontorschef Krook & Tjäder Stockholm