Krook & Tjäder bjuder in till trädgårdsmingel i Almedalen!

Krook & Tjäder bjuder in till trädgårdsmingel i Almedalen!

Kom och mingla med oss och Sveriges främsta samhällsaktörer, den 4 juli i Almedalen! Vi ser fram mot intressanta och inspirerande samtal om den hållbara framtida staden och hur vi tillsammans kan se möjligheter i en turbulent tid.

Som värd för minglet står Krook & Tjäder i samarbete med forskare från BTH som finns på plats för att prata om sin rapport ”Så blir klimatpositiva byggnader och byggnadssystem hållbara”. Rapporten har tagits fram i samarbete mellan BTH och LFM30. Under kvällen kommer vi även föra diskussioner utifrån intressant forskning inom hållbarhet där man tittat närmare på byggnaders integrering med samhällssystem.

Inbjudna till kvällens samtal är:
Henrik Ny, Phd, Associate Professor. Sustainable Transport and Energy, Blekinge Tekniska Högskola

Martin Prieto-Beaulieu, Projektledare inom hållbara transporter. Sustainable Transport and Energy, Blekinge Tekniska Högskola

Andreas Holmgren, hållbarhetschef Otto Magnusson och representant för LFM30

Vi bjuder på snittar från Egils kök samt öl, vin eller alkoholfri dryck!

TID: Öppet hus från kl.17:00, måndagen den 4 juli
PLATS: Visby Logi Innergård, S:t Hansgatan 31.

VÄLKOMMEN!

ANMÄLAN >>

Vid frågor, välkommen att kontakta:
Malin Lind, kommunikationschef Krook & Tjäder