Gå direkt till innehåll
Kom till Friskvårdstorget på Allt för Hälsan och testa massage, kinesiologi, zonterapi, rosenmetoden, andningsterapi eller få tips om kost och träning.

Träffa Kroppsterapeuterna på Friskvårdstorget på Allt för Hälsan 11-13 november

Kroppsterapeuterna deltar på Allt för Hälsan på Stockholmsmässan 11-13 november. Vi håller till på Friskvårdstorget där våra medlemmar erbjuder mässans besökare behandlingar och rådgivning inom kost och träning.

Kom till Friskvårdstorget och prova massage, zonterapi, rosenmetoden, kinesiologi, andningsterapi. Eller passa på att fråga en kostrådgivare eller en personlig tränare om råd i vår monter. En 30-tal av Kroppsterapeuternas kvalitetssäkrade medlemmar finns på plats under mässans tre dagar.

- I dessa dagar är det viktigare än någonsin att vi tar hand om vår egen hälsa och vårt välbefinnande. Vi på Kroppsterapeuterna ser på hälsa ur ett holistiskt perspektiv. Träning, kost, behandlingar och samtal som motiverar till förändring ingår i detta, säger generalsekreterare Desiree Blomberg.

I montern kan du också tävla om fina priser!

Våra samarbetspartners på mässan är:

Välkommen till Friskvårdstorget och Kroppsterapeuterna i monter B13:03!