Stora Henriksvik Långholmen med Peter Morén och David Shutrick

40 sommarkonserter på Stockholms vackraste sommarscener!

”We’re Alive!! Levande musik med levande artister på levande scener två av konserterna med Daniel Adams-Ray är redan slutsålda. Nu satsar vi på en tredje berättar Jonas Thorell som arrangerar över 40 konserter i Stockholm i sommar.

Arrangörerna Porter & Thorells Syndrom har slagit på den stora trumman i sommar och försökt att hitta nånting för alla i sommar. Här är några av artisterna som kommer spela i sommar:

”Såå bra! […] Tack Lindy för att jag äntligen fick se något som ger hopp!” -Christer Lindarw om Lindy & Bon Bon Band som spelar på Skansen Galejan 7 juli

LEVANDE MUSIK MED LEVANDE ARTISTER PÅ LEVANDE SCENER.
Fåfängan, Skansens folkparksscen Galejan, Himlavalvet vid Observatoriet och Stora Henriksvik på Långholmen. Dess idylliska platser utgör skådeplatserna för (i dagsläget) de 40 konserter som Porter & Thorells Syndrom bjuder på i sommar under parollen We’re Alive!

”Livemusik i 1700-talsträdgård på Långholmen, Karlsson-på-taket-utsikt över Vasastan, Söders sista utpost Fåfängan och Skansens Folkparksscen Galejan, hur idiotiskt vackert kan detbli?” -Per Porter Bergkvist