Pressbild: Timo tolkar Julen

Biljettsläpp 10 okt: Timo Räisänen tolkar Julen

Timo väcker liv i legendariska Teatercaféet, men en intim konsert i källaren på Hjalmar Bergman-teatern. Endast 120 biljetter.

När Timo tar sig an Julen förväntas en och annan tolkning som även de mest inbitna julsångsvägrare kan kapitulera inför. Timo Räisänen tolkar Julen är en svängig, innerlig och stor musikupplevelse i ett lite mindre paket. På särskilt uppdrag har Timo tillsammans med Blixten & Co och Kulturaktiebolaget valt ut ett antal intima spelställen där Timo kan maxa julstämningen tillsammans med sina närmaste fans. Ta chansen att se honom i detta mysiga format.

Konserten framförs med trion:
Timo Räisänen sång
Rebecka Tholerus kontrabas
Pär Öjerot gitarr

Biljetterna släpps 10/10, klockan 10.10: