Patrik Isaksson, Daniel Lemma, Amanda Ginsburg och Kristofer Åström

Clarion Hotel bjuder in Grammisvinnare och Svenska pop-ikoner till Rooftop Live Sessions i sommar

Tillsammans med Kulturaktiebolaget tar Clarion Hotel sin musiksatsning till nästa nivå och presenterar stolt en fantastisk serie med Rooftop Live Sessions på några av kedjans takterrasser i sommar med allt ifrån Grammisvinnare till några av Sveriges största artister.

-Efter en lång tid av pandemirestriktioner har efterfrågan på livemusik aldrig varit större. Jag är otroligt glad att vi fått till detta samarbete, då musik är en viktig del av vårt DNA, säger Henrik Berghult, Driftsdirektör Clarion Hotel Sverige.

Spelningarna kommer äga rum på Clarion Hotel Sign, Clarion Hotel Stockholm, Clarion Hotel Post samt nyöppnade Clarion Hotel SeaU i Helsingborg. Artisterna som intar hotellens takterrasser är Patrik Isaksson, Amanda Ginsburg, Kristofer Åström och Daniel Lemma.

- Rooftop Live Sessions på Clarion kommer bli sommarens allra häftigaste, mest intima och exklusiva musikupplevelse under bar himmel. Det här vill du inte missa! Säger Björn Lycklig Wallgren, Kulturaktiebolaget.

Arrangemanget genomförs med hänsyn till rådande restriktioner.

Sommarens program

Göteborg - Clarion Hotel Post