Fotograf: Peter Bergström

Ginsburg och Räisänen blinkar blått i Sveriges mest sedda tv-program!

I årets säsongsavslutning av Sveriges mest sedda tv-program Doobidoo framträder Timo Räisänen och Amanda Ginsburg som lagspelare och duettpartners.

Tillsammans gör de låten Blinkar blå som också släpps som singel på fredag 12/11. “Alltihop är en komplott för att jag ska få jobba med Sveriges bästa sångerska” säger Timo.

Och Amanda låter hälsa: ”Jag ska göra vad jag kan för att hålla liv i denna komplott så att jag får fortsätta jobba med en så alldeles särskilt unik och kreativ musikant som Timo!”

Paret ses mer i showen ”Julen enligt Timo” som bl.a kommer till Cirkus i Stockholm och Slagthuset i Malmö.

Julen enligt Timo:

12/12 Herrgård de luxe, Växjö

13/12 Plan B, Tranås

14/12 Katalin, Uppsala

15/12 Cirkus, Stockholm

16/12 Biografbaren, Eskilstuna

17/12 Foajén, Örebro

18/12 Sagateatern, Borås

19/12 Slagthuset, Malmö

22/12 Stora Teatern, Göteborg

Vill du förhandslyssna på Blinkar Blå kontakta:
liza@lizab.se