Möt nya liveklubben Hinken! (Grammisvinnare på premiären)

Möt nya liveklubben Hinken! (Grammisvinnare på premiären)

NU STARTAR MUSIKKLUBBEN HINKEN PÅ STÅ! PÅ PREMIÄREN KOMMER GRAMMISVINNAREN AMANDA GINSBURG TOLKA ARETHA FRANKLIN!

INFORMATION OM HINKEN:
ARTISTER LYFTER FRAM EN ORGANISATION, TOLKAR OCH FRAMFÖR SINA KÄNDASTE ALSTER IHOP MED STANS BÄSTA HUSBAND. IDÉEN FÖDDES EFTER EN NATT PÅ THE GROOVE. EN VARM, INTIM OCH EXKLUSIV KLUBB PÅ STÅ I ÖREBRO!

UPPMÄRKSAMMAR - ARTISTER LYFTER FRAM EN VÄRLGÖRENHETSOGANISTATION SOM LIGGER DENNE VARMT OM HJÄRTAT.

TOLKAR - ARTISTEN FRAMFÖR NÅGON ANNANS LÅTAR.

HUSBANDET - BESTÅR AV ÖREBROS KÄNDASTE MUSIKER CLAS OLOFSSON, FREDRIK LANDH OCH MICKE DAHLEN SOM SPELAR TILL VARDAGS MED ARTISTER SOM UNO SVENNINGSON, MAGNUS UGGLA, CLAWFINGER MFLR.

KLARA ARTISTER FÖR HINKEN:
28 NOV - AMANDA GINSBURG - TOLKAR ARETHA FRANKLIN
04 DEC - MARIA JOHANSSON - TOLKAR JANIS JOPLIN
18 DEC - STIKO PER LARSSON - TOLKAR TOM PETTY
25 MARS - CLAS YNGSTRÖM - TOLKAR JIMI HENDRIX

BILJETTERNA TILL ALLA KONSERTER SLÄPPS PÅ FREDAG 8 NOVEMBER KLOCKAN 12.00 PÅ TICKSTER.SE