Fotograf - Robert Eldrim

Sveriges roligaste julkonsert - Thomas Järvheden

Thomas Järvheden är en av Sveriges mest rutinerade och mångsidiga underhållare. Prisad flera gånger som landets roligaste ståuppkomiker men också professionell sångare med huvudroller i musikaler, och 25 miljoner streams på sina omtyckta humorlåtar.

Efter succén ”Sveriges roligaste konsert” kommer nu ”Sveriges roligaste jul”, där han tillsammans med kompmusiker underhåller med både humor och julvärme!

"Efter att jag skrev min första roliga jullåt 2010 har jag hört den framföras av både Magnus Carlsson, Jessica Andersson och Lina Hedlund. Det verkar finnas ett behov av roliga julsånger. Nu gör jag egen en julshow med standup & sång. Avvägd ungefär som ett julbord – dvs visst inhehåll som SKA finnas med på julen och annat som önskas året om" - Thomas Järvheden

Turnéplan

30 november - Siluett - Trelleborg