Sveriges roligaste julkonsert till Cirkus och Liseberg!

Efter sommarens stora succé med Thomas Järvhedens & Pilsnerkvartetten har det äntligen blivit dags för årets julkonsert i finsalongerna. Thomas med musiker och kör kommer i december till Cirkus och Lisebergsteatern. Det kommer bli välsjunget, välspelat, och RIKTIGT jävla roligt!

”Det här blir bland det sjukaste jag gjort. Det här är en julkonsert för folk som mig. Folk som får krupp när något är seriöst för länge"
berättar Thomas Järvheden

Hur sjunger Järvheden jul?

När Järvheden får bestämma blir det såhär:

1. Först riktig julstämning (traditionella, snygga jullåtar).
2. Sedan skrattig julstämning (egna roliga julsånger och omarbetade julklassiker).
3. Avslutningsvis BARA roligt! (det räcker fan med julstämning, nu ÖKAR VI!)

Sjuka låtar med inhopp från legendariska F*tt-kören (ökänd från Sveriges roligaste konsert på Scalateatern i Stockholm).

»Publiken är med från första till sista ton. Efter ett extranummer och ett extra-extranummer blir det stående ovationer. Välförtjänt. Det här var riktigt kul!« Borås tidning

»Extremt rimbegåvad, superblick på oss människor och våra vardagsbeteenden (inklusive själfull självironi), musikaliteten, rösten, scennärvaron med tillhörande improvisationsförmåga, yada yada… Men, inte minst: Järvheden har fokus på Uppdraget. Vad är då en komikers uppdrag? ATT VARA ROLIG, FÖR BÖVELEN!!!!!« Tidningen FOKUS

Årets julkonsert kommer till

16 december - Cirkus - Stockholm
20 december - Lisebergsteatern - Göteborg

Om Thomas Järvheden

Thomas Järvheden är en av Sveriges mest rutinerade och mångsidiga underhållare. Prisad flera gånger som landets roligaste ståuppkomiker men också professionell sångare med huvudroller i musikaler och över 30 miljoner streams på sina omtyckta humorlåtar.