Teaterklubben, 100 sånger och DJ & mingel!

Teaterklubben, 100 sånger och DJ & mingel!

Under fyra onsdagar bjuder vi in till skönt häng, mingel, härlig musik och teater Vi hoppas på intressanta samtal och möten och till kvällarna har vi samlat några av Örebros kulturprofiler. De kommer bjuda på favoriter ur sina skivsamlingar, innan och efter föreställningen. Visa upp din teaterbiljett för kvällen så får du även 25% rabatt hos Rosengrens Skafferi under kvällen.

En skön start innan ni kliver in i Örebro Länsteaters fantastiska salong. Vi syns väl?

DJ LIVE AT HEART - ONS 27:E MARS
Magnus Tunmats från Sveriges största show case-festival vänder skivor och utlovar både personliga favoriter och ny spännande musik.

Framöver:
3/4 -  DJ - Erik Wärlegård - (Quaranta)
10/4 - DJ - Örebro Reggaeklubb (Deejay Rankin)
17/4 - DJ - Kir Royals

TEATERFÖRESTÄLLNING - 100 SÅNGER
En grupp människor samlas. De är helt vanliga människor, som inte har något annat gemensamt än att de klivit på samma tåg. Ett tåg som inte kommer att nå sin slutdestination. Nu försöker de berätta vad som egentligen hände klockan 08.55, precis i det ögonblick som tåget rullade ut från stationen. Det ögonblick när Sally, som jobbar på stationscaféet, såg ut genom fönstret och mötte en mans blick och tappade koppen hon hade i handen. Ögonblicket när koppen gick i tusen bitar mot stationskaféets golv och hela världen brann upp. Men inför det oerhörda tvekar de, och berättar istället om allt det andra. Om de oväntade, livsförändrande mötena. Om drömmar, om kärlek vid första ögonkastet och om låtarna som får oss att nynna i morgontrafiken.

Boka biljetter till föreställningen nedan.

TIDER
18:00-19:00 Förmingel & DJ på Rosengrens