Ingvar Carlsson gäst hos Olof Buckard

Ingvar Carlsson, aktuell med boken ‘Lärdomar: personliga och politiska’ gästar 'Kulturkväll med Olof Buckard' på Boulevardteatern i Stockholm, mån 5 maj kl 19.

Sedan ett antal år har Ingvar Carlsson i stort sett valt bort att uppträda i offentliga sammanhang. 2013 gjorde han dock ett oväntat framträdande på första maj. Då talade han om farorna som följer av att, som han menade, den svenska modellen håller på att nedrustas.

Olof Buckard, journalist, satiriker och predikant, inleder kvällen med ett mycket personligt och självutlämnande berättande och gestaltande  kring kreativitet och trassliga psyken, gudstokar och maktgalningar.

Vänligen kontakta producent Anna Holmkvist för mer information: annah@boulevardteatern.se eller 08-6429800

• ingvar carlsson
  • olof buckard