Johan Glans, Henrik Schyffert med flera på Brunnen i december

Vi har inget traditionellt julbord, men hos oss får ni garanterat den roligaste julavslutningen med jobbet, familjen eller vännerna! Johan Rheborg, Henrik Schyffert, Al Pitcher och Johan Glans är bara några av de folkkära komiker som kommer till oss innan jul.

Julklappstips: Våra säsongskort ger fritt inträde till vårens alla shower och kostar endast 300:-. De finns att köpa här på restaurangen. Självklart har vi även presentkort där du själv väljer beloppet.

Vårens artistprogram börjar ta form på hemsidan. Boka rdan nu, så du inte missardina favoritkomiker!

Här finns vårt artistprogram: http://www.norrabrunncomedy.se/artistprogram

NORRA BRUNN COMEDY: 08-16 61 80 • post@norrabrunncomedy.se

• julbord