Lilla Parken ger extraföreställningar 19, 21 & 22 maj att vara död har sina begränsningar

Fullsatta och slutsålda föreställningar och mycket fin kritik från både recensenter och publik har gett ett stort rop på biljetter, vi följer folkets önskan och vilja: vi spelar ytterligare en helg!! Kom och se "Källarteater när den är som bäst" -TeaterStockholm.se

Ta med näsduken för tårarna du vill torka och ladda skrattmusklerna för salvorna du vill skjuta av. En kavalkad i passion, förtvivlan, kärlek, längtan, fantasi, dröm, ångest och humor.

Det handlar om en kvinna. Och en man. En natt. När allt är för sent. Inget är som det brukar. Verkligheten har blivit väldigt konstig. Så upp och ner som det är. "Vad-gör-du-vad-gör-du, är du inte klok? Är du inte klok, sluta!" Och vi kan bara undra tillsammans "Vad var det som hände egentligen?"

Välkommen att ta reda på det!

För mer info, trailers, biljetter med mera se: www.attvaradod.se

Manus & Regi: Patrik Bergner
På Scen: Sara Ålund & Emil Kekonius
Orginalmusik: Mikaela Karpathakis