Lilla parken: Julens sanna glädje - Teater för hela familjen

Lilla Parken pressenterar årets julföreställning "Julens sanna glädje"! Spelas endast i december för allmänheten. Julföreställning för hela familjen, rekommenderas från 2 år.
Det är den 23 december och vi befinner oss hemma hos Jultomten. Ni kanske inte vet var tomtarna bor men de bor högt, högt uppe i Norrland i en liten by som heter Tomteboda. Det är 30 grader kallt ute men inne hos Jultomten är det varmt och skönt. De sista julförberedelserna är allt som ska fixas innan jultomten kan ge sig iväg med sina renar. Nisse och Lucia håller på att skriva sina egna julklappslistor när olyckan är framme. Ett väldigt brak hörs! Vad är det som hänt? Är Jultomten skadad? Vem ska nu dela ut alla julklappar?
I en fartfylld föreställning med mycket sång och musik får vi följa med hem till tomten och hans vänner. Tillsammans med barnen hjälps de åt att komma på vad julens sanna glädje handlar om.

Speldagar
Premiär torsdag den 4 december kl 18:00
Lördag den 6 december kl 13:00
Lördag 13 december kl 13:00
Lördag 20 december kl 13:00

Vart
Spelas på Allaktivitetshuset i Sundbyberg, Sturegatan 10-12.
Biljetter
Biljetter 50 kr. Förköp på hemsidan www.lillaparken.se eller på plats 30 minuter innan show. Betala gärna med kort!
På Scen:
Maria Karpathakis
Josephine Almroth Betchart
Gustaf Nyberg

Manus:

Regi:
Ensamblen
Föreställningen spelas med stöd från Kultur och fritidsförvaltningen i Sundbyberg Stad.

Vid frågor eller mer information kontakta:
johan@lillaparken.se

• julföreställning