Transparent Landscapes – first solo exhibition in Sweden

Life-size bears, mythological characters, birch tree forests, snow, Louisiana swamps, abstraction: These are some of the elements that one finds in Matt Miley’s art.

In a transparent landscape, perhaps in the landscape of one’s self, his work depicts uncertainty through images of humans and animals in a state of becoming or becoming undone. Matt’s work has been exhibited internationally. Moving from New York City, Matt burst onto the Stockholm art scene with Galleri Duerr during Stockholm Art Week 2015 with his 3 meter tall paintings and bold approach. This year we present his first solo exhibition in Sweden, including works that never have been shown in Sweden.

APRIL 7–30 Transparent Landscapes
CURATED BY GALLERI DUERR
NAJDRON GALLERY, VANADISVÄGEN 29
WED–THURS 12–19 FRI–SAT 12–16
OR BY APPOINTMENT lotte@galleriduerr.com070-798 44 29

GALLERIDUERR.COM

• matt miley
  • art talk
  • galleri duerr
  • najdron gallery
  • drawing
  • konstutställning
  • contemporary art

Kulturdirekt är samlingsplatsen för Stockholms fria kulturliv. Vi finns på webben och i informationsdisken på Kulturhuset vid Sergels torg. Vårt primära mål som medlemsförening är att göra steget mellan Stockholmsregionens kulturarrangörer och dess kulturkonsumenter kortare. I en demokratisk plattform för det fria kulturlivet, engagerar vi oss för att alla medlemmar ska ges likvärdig möjlighet att exponeras i ett relevant och kvalitativt forum.