​Marianne Degerman ställer ut i Härnösand

​Marianne Degerman ställer ut i Härnösand

Torsdag 31 oktober kl 19:00 är det vernissage för Marianne Degermans utställning Speglingar på Härnösands Konsthall. Utställningen pågår 31 oktober-30 november och visar måleri och skulptur av Marianne Degerman (Lindesberg).

Utställningen visas på Härnösands Konsthall med Härnösands Konstförening som arrangör. På konsthallen visas samtidigt ”Det gäller livet” - en installation av Ina Palm.

Härnösands konsthall är ett fönster mot det som händer på dagens konstscen både lokalt och nationellt. Konsthallen visar 10-14 utställningar per år varav fyra arrangeras av Härnösands Konstförening. Härnösands konsthall ligger i före detta Landsstatshuset som uppfördes 1863 och restaurerades 1984. Öppettider: Tisdag - lördag 11:00 - 15:00. Fri entré.

Marianne Degerman

Konstnär 0581-153 30