Resultatet beror på vad du själv sätter in på energikontot!

Alla som arbetat med oss, vet detta redan! Skyll inte på någon annan! Du får precis det du ber om och det du förtjänar. Alltså;  vill du nöja dig med det du redan har eller vill du på allvar förverkliga dina drömmar!? Tag chansen att möta oss, Global Business Vagabonds, den 3 oktober i Stockholm!
Alltså vill du nöja dig med det du redan har  eller vill du befria dig från dina begränsningar för när, var och hur du kan göra dina drömmars affärer!? Möt kraftfullt entreprenörskap och modiga affärsnomader som framgångsrikt banar väg för andra. Möt en företagsam och fritänkande vågrörelse med Gudrun Schyman i spetsen som dessutom  är något så annorlunda som en politisk entreprenör som har mod att bana väg för alla oss andra på vägen mot frihet och företagsam framåtanda!

Vad: Inspirationsarrangemang hos Kvinnokompetensen, AB.

När: den 3 oktober i Stockholm City (Bergsgatan 1, Kungsholmen) kl 14.00-17.30

Hur: Vi gör en rivstart kl 14.00 under ledning av Charlotte Holtback, en av Kvinnokompetensens unika expert-och affärsprofiler. Charlotte guidar dig med hjälp av naturens under i en inre resa till din själs drömmars fjärran affärsmål! Vi lovar att du häpnar över det du har på ditt inre energikonto.

Vilka fler än Gudrun? Maryam Moustafalou, svensk-iransk affärskvinna med siktet inställt på att hjälpa dig i dina gränslösa affärer och Anna Eliasson Lundquist, affärsentreprenör med siktet inställt på den gudomligt intressanta europeiska och inte minst franska marknaden. Lyssna till våra stories och låt dig svepas med ut i världen!

Anmälan till: info@bizmatch.se eller kontakt@kvinnokompetensen.com
Pris: SEK 495 ex moms , faktureras som strategiskt affärsseminarium