DS 4, tar franskt avantgarde till BotaniCar.

DS tar franskt avantgarde till BotaniCar

DS Automobiles representerar färg, sofistikerad form och viljan att överraska omvärlden. Den 4–6 augusti tar DS franskt avantgarde till BotaniCar i Norrvikens trädgårdar.

- BotaniCar är en perfekt scen för DS Automobiles, med grönskan, de skarpa färgerna och ett tydligt framtidsfokus. Vi kommer att presentera ett flertal DS-modeller, bland annat nya DS 4, för besökarna men även ge Norrvikens trädgårdar en touch av avantgarde, säger Elisabeth Levinsohn, marknadschef för K.W. Bruun Automotive, som ansvarar för DS Automobiles i Sverige.

Den 4–6 augusti öppnar Norrvikens trädgårdar upp för eventet BotaniCar - med fokus på innovation, design och miljö. I samband med BotaniCar kommer representanter för den svenska bilbranschen samlas för att visa upp nya modeller, diskutera framtidens teknik och ha föreläsningar om färger och trender inom bil och design. Allt med Norrvikens grönskande trädgårdar som kuliss.

- Genom BotaniCar möjliggörs ett innovativt grepp inom bilvärlden som samtidigt passar perfekt i vår trädgård, bilsalongen flyttar ut i det gröna och de olika bilmodellerna bäddas in i grönska, säger Ingrid Lövkrona Ljunggren, evenemangsansvarig för Norrvikens trädgårdar.

DS Automobiles är ett av Stellantis-koncernens mest framåtblickande bilmärken, med fokus på elektricitet, framtidens mobilitet och sofistikerad design. Därför är det naturligt att DS finns på plats i Norrvikens trädgårdar i samband med BotaniCar, bland annat med den nya modellen DS 4.

- DS 4 representerar en ny nivå av teknologi, mobilitet och sofistikerad design. Modellen är en fantastisk representant för vad DS Automobiles är i dag och pekar även ut riktningen för DS i framtiden en perfekt DS för vårt deltagande i BotaniCar, säger Elisabeth Levinsohn.

Vill du läsa mer om BotaniCar? Klicka på länken: https://norrvikenbastad.se/eve...