Inred balkongen med krukor, piedestaler och härliga textilier. Lagerhaus balkongnyheter 2022.

Inred balkong och uteplats med Lagerhaus nya kollektion

Det är dags att inreda ute och Lagerhaus presenterar årets balkong- och utelivskollektion. Solens strålar börjar värma, fågelkvitter fyller skogen och trädens grenar börjar sakta med säkert fyllas av små gröna blad. Det är hög tid att plocka fram allt som hör utelivet till.

I åretskollektion från Lagerhaus finns allt som behövs för att inreda balkong och uteplats. Uppdatera altanen med mysiga kuddar och filtar, praktiska balkongmattor, rutiga picknickfiltar, pastellfärgade strandväskor, terrakottakrukor, piedestaler till funktionella planteringsredskap. Vidare hittas snygga balkongmöbler som bänken och pallen BENGT och hängstolen HANGOUT.

Jordnära toner möter pastellnyanser i en härlig mix. Citroner, solar, bär och blommor står för årets mönsterbilder.

Lagerhaus balkong- och utelivskollektion börjar rulla in online och i butik i början på april.

Välkommen in till vår bildbank för att ta del av högupplösta produkt- och inspirationsbilder för press.