Påsk - Lagerhaus 2022

Påskens pasteller - Mars kollektion på Lagerhaus

Vi lämnar mörker, vinter och gråtrist bakom oss - Full fart mot våren! Påsken 2022 spenderas tillsammans, med stora dukade bord och hjärtliga samtal över långfrukost med familjen.

Vårens största inredningstrend är färgat och dekorerat glas i organiska, handblåsta former. Vaser, ljuslyktor, dricksglas, karaffer, tallrikar och tårtfat i glas silar vårljuset och blir som små konstverk på bordet. De matchas med keramik, flätade naturmaterial och vårblommiga mönster.

Kaninen är den här påskens mest charmerande figur, både som form på ljus, kruka och äggkoppar, och som mönsterbild på presentpåsar och muggar.

Färgskalan går i pasteller med klar orange och grön som accentfärger.

Välkommen in till vår bildbank för att ta del av högupplösta produkt- och inspirationsbilder för press.