Lagerhaus väljer Sollentuna för butik nr 51

Lagerhaus väljer Sollentuna för butik nr 51

Inredningskedjan Lagerhaus har under det senaste året öppnat i genomsnitt en ny butik i månaden – och nu är det Sollentunas tur.

Storsatsar utanför tullarna

Onsdagen den 27 april öppnar Lagerhaus ny butik i Sollentuna Centrum. Det blir en rymlig butik med öppen och luftig känsla och med fönster längs hela entrépartiet – full av varumärkets sköna inredningsdetaljer och festattiraljer.

Senast Lagerhaus fanns representerade i Sollentuna var för ca 7 år sedan. Sollentuna blir Lagerhaus femtonde butik i Stockholmsregionen men man kan skönja en större strategisk satsning än så. I mitten av maj öppnas butik i Tyresö och framåt slutet på månaden öppnas ytterligare en butik i Solna..

- Vi fortsätter vår resa mot fler Happy Places, säger VD Martin Almerud. Så här efter pandemin älskar vi att återigen kunna möta våra kunder i butikerna och nu får vi tillfälle att göra det i Sollentuna också. Vi ser fram emot att få fira vår butiksöppning och nysatsning tillsammans med nya och gamla kunder med massor av öppningserbjudanden, tävlingar och events.

För mer information, kontakta gärna Anette Yngvesson på telefon 076-720 99 09 eller styrelseordförande Karl Malmström på tel 073-941 47 58 eller mail karl.malmstrom@goodfellows.se.