Tävling: Vinn din önskelista!

Tävling: Vinn din önskelista!

Startskottet för Lagerhaus stora jultävling ”Lagerhaus wishes” har precis gått. Genom att dela med sig av sin Lagerhaus-önskelista har man chansen att få sina önskningar hemskickade i ett paket lagom till julafton.

Tävlingen är öppen för alla och löper fram till 9 december på Lagerhaus Facebooksida och Instagram. De tävlande sätter ihop ett kollage med bilder på fyra av sina favoriter från Lagerhaus. Med taggen #lagerhauswishes laddas bilden sedan upp via Facebook eller Instagram och blir öppen för röstning. De bidrag med flest röster vid tävlingsperiodens slut går till en final där representanter från Lagerhaus väljer ut en glad vinnare som får sina favoriter skickade till sig.

Besök tävlingen på Lagerhaus Facebook-sida.