Sveriges bästa kundklubbsmedlemmar!

​500.000 happy medlemmar i Lagerhaus kundklubb

Lagerhaus kundklubb lanserades i slutet av 2018 och nu lite drygt två år senare har över 500 000 medlemmar värvats.

”Det är så fantastiskt roligt att jobba med vår klubb och våra medlemmar, jag tror nog att vi har de bästa medlemmarna i Sverige faktiskt!” Säger Emmy Ljungvall som är försäljningschef på Lagerhaus.

Att så många väljer att vara en del av Lagerhausfamiljen tolkar försäljningschefen som att de även i klubben lyckats med att förmedla glädje och bra design till bra pris.

För att fira milstolpen ger inredningsvarumärket alla nuvarande och nya medlemmar 20% på ett helt köp under perioden 6-21/4, i butik eller online.

Regioner

Lagerhaus AB är en inredningskedja som erbjuder prisvärda produkter med egen design som enkelt förnyar hemmet. Förutom färg, mönster och glädje vill Lagerhaus genom sin mission "We Create Happy Places" bidra till ett bättre samhälle där deras påverkan på människor, djur och natur är så liten som möjligt. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs ett 40-tal butiker i Sverige, 6 butiker i Norge och en växande nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Jerker Levin (VD), Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.