Fira våren och sommarens högtider med Lagerhaus!

Fira våren och sommarens högtider med Lagerhaus!

Våren och sommarens intåg medför festligheter från alla håll och kanter. Hos Lagerhaus hittar du allt du behöver för att fira det nygifta paret, mamma, eller den nybakade studenten.

För att få ut så mycket som möjligt av kommande festligheter gäller det att förbereda med vackra presentpåsar, uppiggande vykort och stämningsfulla dekorationer. Hos Lagerhaus hittar du även roliga gåvor i form av bland annat humoristiska muggar, väldoftande ljus samt allt du behöver för festligheternas olika dukningar. Våren och sommarens festkollektion är full av blommiga mönster, lekfulla färger och 70-talsinspiration.

Presentpåsarna SÅ BÄST och BLOMMAN är riktiga glädjespridare på både studentmottagning och till mamma på mors dag.

Blommor är en genomgående trend i kollektionerna TRÄDGÅRD, SVEA och PRÄSTKRAGE och fungerar perfekt till bröllop, skolavslutning och kalas.

Vill du ge bort en tjusig present på skolavslutningen, till pedagogen eller till mors dag finns det massor av fina nyheter som kommer lyfta gåvorna till skyarna. Vackra, mångsidiga och FSC-märkta presentboxar, pappersband och presentpåsar i härliga färger passar vid flera festliga tillfällen. Välj och vraka!

I vykort, medaljer och presentpåsar återfinns färgglada inslag med inspiration från St. Patrick’s Day. Piggar upp vilket tillfälle som helst!

Girlangen PRÄSTKRAGE är ett perfekt element att addera till studentskivan, sommarfesten eller bröllopet. I serien ingår även kakdekorationer, drinkmarkörer och FSC-märkta sugrör i papper – blomstrande produkter som du kan använda igen och igen utan att de vissnar!

Festnyheterna finns i butik från slutet av april och fylls på fram till slutet av juni. Välkommen in till vår bildbank för att ta del av högupplösta produkt- och miljöbilder för press.