Lagerhaus løfter de små øyeblikkene med nytt kommunikasjonskonsept.

Lagerhaus løfter de små øyeblikkene med nytt kommunikasjonskonsept.

I disse dager forsterker interiørkjeden Lagerhaus sin sommerkampanje med et nytt kommunikasjonskonsept med temaet 'Et øyeblikk'

– I vår sommerkampanje har vi valgt å fokusere på noen av sommerens herligste øyeblikk: en piknik, en hagefest og en middag med venner. Med utgangspunkt i vår visjon "We create Happy Moments" ønsker vi å forsterke kampanjen med et kommunikasjonskonsept der vi fanger opp våre produkter i noen av livets mange øyeblikk. Ved å vise våre produkter i varme øyeblikksbilder ønsker vi å inspirere våre kunder til å sette ekstra farge på både hverdag og fest, sier Thérèse Elmquist, markeds- og salgssjef hos Lagerhaus.

Utgangspunktet er Lagerhaus' ambisjon om å spre glede og skape flere Happy Moments hver dag, året rundt.

– Konseptet er utviklet for å være holdbart over tid og fungere like bra uavhengig av sesong. Grunntanken er å vise hva som kan skje på ulike tidspunkter i løpet av en dag i livet. Fra koselig frokoststund til avslapping i sofaen, fra barnebursdag til studentfest. Små og store øyeblikk, hver med sin betydning, sier Maria Häggman, kunstdirektør hos kommunikasjons- og designbyrået Where is my pony.

Kampanjen er utviklet av Where is my pony. Fotograf: Jonatan Fernström. Styling: Carin Ohlson.

Lagerhaus er en interiørkjede som tilbyr praktiske og prisgunstige ting med unik design, slik at du enkelt kan fornye hjemmeinteriøret.

Lagerhaus är varumärket som designar prisvärda hem- och festdetaljer med hög trendkänsla. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom parollen Happy Places - Happy Moments bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs 50 butiker i Sverige och Norge samt nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.

Pressekontakt Digital kommunikatör

Velkommen til Lagerhaus AB!