Lagerhaus Oktoberkollektion 2021

Happy höstmys – Lagerhaus Oktoberkollektion

Varma färger, rykande hett te, mjuka textilier och naturligtvis oändligt med tända ljus i alla färger och former. Hösten 2021 kommer vi kanske att vara tillbaka ute i samhället på dagarna, men på kvällarna landar vi hemma i vår borg, sjunker ner i läsfåtöljen och laddar våra batterier (både själsliga och artificiella).

Höstens varma bastoner kompletteras fortsatt med trendfärger som neonrosa och ljuslila – de skapar en spännande, oväntad mix som väcker kreativiteten och nyfikenheten.

I oktobers kollektion hittar du flera nyheter för köket, som rustik keramik, bestickset med borstad finish och kökshanddukar och underlägg med mönster av teblad och svampar. Den flätade fruktkorgen i keramik blir ett blickfång på bordet med sin lekfulla design.

Ljus kommer i mängder av färger, former, material och dofter – Trappstegsformade blockljus i accentfärger, twistade ljus och ljus med doft av lägereld mixat med rustikljus i höstens alla färger blir både en stämningshöjare och ett spännande stilleben.

Servisen CAMPER är en storfavorit på Lagerhaus, och kommer nu i en ny mörkt beige färgställning som blir perfekt till höstdukningen.

Välkommen in till Lagerhaus BILDBANK för att ta del av produkt- och miljöbilder på höstens alla nyheter.

Regioner

Lagerhaus är inredningsvarumärket som designar prisvärda produkter med hög trendkänsla som enkelt förnyar hemmet. Med färg, form och mönster vill Lagerhaus genom sin mission "We Create Happy Places" bidra till ökad glädje i hemmet och vid livets alla festliga tillfällen. Den första butiken öppnades i Göteborg 1996 och idag drivs ett 40-tal butiker i Sverige och Norge samt en växande nordisk e-handel. Huvudkontoret ligger i Göteborg och företaget ägs av Jerker Levin (VD), Goodfellows Ventures och Familjen Yngvesson.