Gå direkt till innehåll
Niklas Larsson, franchisetagare Lagerkungen och ägare till förrådsanläggningen i Kalmar.

Lagerkungens förrådsanläggning i Kalmar redo att öppna

Lagerkungens förrådsanläggning på Södra Vägen 30 har färdigställts på rekordtid och är nu redo att öppna. På onsdag denna vecka, 1/12, öppnar förrådsanläggningen fullt ut.

- Installationsarbetet har gått över förväntan och jag är väldigt nöjd med slutresultatet. Eftersom vi var klara så snabbt är det redan några kunder som har fått tillgång till sina förråd och jag har bara mötts av positiva tongångar. Jag har jobbat hårt med diverse marknadsföringsaktiviteter och lyckats bra med kundrekryteringen hittills, säger Niklas Larsson som är franchisetagare hos Lagerkungen och ägare till förrådsanläggningen i Kalmar.

Förrådsanläggningen har lite drygt 200 förråd i olika storlekar och hela anläggningen är kameraövervakad och larmad. Förråden bokas på lagerkungen.se och man får tillgång till sitt förråd inom någon minut från bokningstillfället. Kunderna har tillgång till sina förråd dygnet runt, alla dagar i veckan.

- Oavsett om du är en student som behöver förvara några få flyttkartonger under studietiden eller om du har sålt ett boende för att flytta till något mindre och behöver förvara sånt som inte får plats i det nya boendet så har vi lösningen, säger Niklas.

Lagerkungens etableringsansvarige, Jörgen Gomander, har haft en intensiv period för att få igång förrådsanläggningen.

- Alla inom Lagerkungens organisation har jobbat intensivt för att så snabbt som möjligt få förrådsanläggningen på plats och nu vara redo för att öppna. Det känns fantastiskt bra när vi ser vad vi åstadkommit på så kort tid och också med ett väldigt lyckat utfall i form av kunder som bokat förråd hos oss. Där har Niklas verkligen gjort ett imponerande jobb.

I och med öppningen av förrådsanläggningen i Kalmar har Lagerkungen sju öppnade anläggningar runt om i landet och det planeras för fler under 2022.

Niklas Larsson, franchisetagare och ägare Lagerkungen Kalmar, 070-7999888.

Jörgen Gomander, etableringsansvarig Lagerkungen AB, 072-9748487.