Pressvisning: Provsmaka årets trerättersmeny med lakrits

Välkommen till två pressvisningar på onsdagen 24 februari kl 11 och kl 18 med provsmakning av vår festivalkock Douglas ”Lakritskocken” Spiiks nya trerättersmeny med lakrits, en lakritstårta av Liv Sandberg, en av Nordens främsta tårtkonstnärer, och nyheter från svenska Haupt Lakrits. Allt inför Lakritsfestivalen 23-24 april.

Anmäl dig här:

Onsdag 24 februari kl 11: Fullbokad, kontakta anette@lakritsfestivalen.se för återbudsplatser
Onsdag 24 februari kl 18: https://www.lyyti.in/Pressvisning_24_februari_kl_18_5705

• douglas spiik
  • pressvisning
  • foodlab stockholm

Lakritsfestivalen i Stockholm och Helsingfors är årliga lakritsfester med syfte att förmedla glädje, gemenskap och kunskap om lakrits. I Stockholm har festivalen arrangerats sedan 2009 och festivalen i Helsingfors sedan 2014. Arrangör är lakritsexperten Tuija Räsänen som även äger butiken och webbutiken Choklad & Lakrits Sverige.

Läs mer på www.lakritsifestivaalit.com, www.facebook.com/lakritsifestivaalit, www.instagram.com/lakritsifestivaalit och www.lakritsfestivalen.se, www.facebook.se/lakritsfestivalen, www.twitter.com/lakritsfestival, www.instagram.com/lakritsfestivalen.