Länsmedia hjälper dig kostnadsfritt!

Hur du slipper betala bluffakturor utan att du behöver spendera några pengar!

Konceptet att en småföretagare betalar ett företag  för att bestrida en blufffaktura på något som företagaren inte har beställt är helt onödigt. Du som företagare spenderar pengar helt i onödan om du gör det. hur mycket pengar du än betalar så kommer bluffbolagen att fortsätta ringa och skicka bluffakturor.

Vi börjar först med att definiera vad bluffaktura och bluffbolag är innan vi förklarar hur du till 100 % slipper betala för något som du inte vill ha eller för något som du inte har beställt.

Bluffaktura: En faktura för något som du inte beställt eller en faktura från ett bluffbolag.

Bluffbolag: Ett bolag som säljer produkter som saknar det värde som de utlovar och/eller ett bolag om inte betalar sina skatter och avgifter eller är registrerade för F-skatt men utger sig för att vara det.

Varför det är onödigt att betala för att få hjälp med bluffakturor?

Vi börjar med att fastställa en viktig fråga. Det finns inget bluffbolag som någonsin har dragit en företagare inför rätta på grund av en obetald bluffaktura. För det vet att de skulle förlora. Det skulle vara som en person som har smitit från en krognota skulle dra krogägaren inför rätta på grund av matförgiftning. Detta händer inte.

Vi hjälper dig kostnadsfritt!

www.länsmedia.se

• PR, kommunikation

• faktura bestridan
  • företagare
  • länsmedia.se
  • kostnadsfri rådgivning
  • kostnadsfri hjälp
  • blufffakturor
  • blufffaktura
  • google adwords
  • hemsida
  • katalog
  • länsdelen
  • maps
  • media
  • sponsrade länkar

På Länsdelen, skapas ett införande som fungerar som Ditt företags skyltfönster medalla kontaktuppgifter där Du även kan lägga till logotyp, bilder, företagsbeskrivning & film.Vi kämpar med att leda intresserade kunder till just Ert införande.

Vi arbetar konstant på att Ditt införande ska synas bättre på Google kopplat till rätt sökning

Kundtjänst