Mångfalden utvecklar handel - Nu finns Ayran med smak av jordgubb!

Malmöbaserad Larsa har efter 14 år av stigande försäljning av den turkiska yoghurtdrycken Ayran tagit fram en ny smak;  Ayran Jordgubb!  Den fräscha förpackningsdesignen har ett modernt löv mönster med inspiration av orienten och har liksom uppfräschningen av Larsa Yoghurt (800 gram)  uppmärksammats internationellt av Packaging of the world.”Vi ser en ökad trend och nyfikenhet i Sverige att prova nya smaker. Detta går hand i hand med att vi reser mer och mer. Resor till bl.a. Turkiet har ökat markant de senaste åren. Designen andas fräschör och ger ett budskap om hälsosamt leverne. Drycken är idealisk som mellanmål eller som törstsäckare efter tränings passet!” Menar Maria Meizar Marknadsansvarig , Larsa Foods.

Ayran Jordgubb finns tillgänglig på de flesta City Gross runt om i landet! I dagligvaruhandeln ligger rekommenderat utpris på ca 4,95:- För mer information kontakta Maria Meizar, Marknadsansvarig Larsa Foods 040-22 90 12

Släck törsten med Ayran!

• drick yoghurt
  • turkisk yoghurtdryck
  • turkiet
  • grekisk yoghurt

Larsa Foods AB är ett väletablerat familjeföretag och har funnits på den svenska marknaden sedan 1994.  Larsa Foods tror på att blanda mat från olika kulturer och introducerar nya matvaror och vanor till dagligvaruhandeln i Sverige.