Villa Strömpis blev Årets Klubb 2018!

Villa Strömpis är glada över att mottaga priset som årets klubb 2018. Priset meddelas av Sami via schysstmusik.se och har skett genom en omröstning bland besökarna.

Villa Strömpis har som en övergripande strategi att alltid försöka utveckla upplevelser inne på klubben och jobbar hårt med att skapa unika kvällar där man anpassar underhållning och musik efter tilltänkt målgrupp. Under året växlar våra teman och vi har ett par unika koncept som slagit väl ut. Exempelvis en kroganpassad Allsång under sommarhalvåret och olika teman vintertid som ger oss unika kvällar tillsammans med våra gäster, inleder Albin Öhrn, nattklubbschef Villa Strömpis.

- Det känns fantastiskt kul! Vi kommer fira detta med personalen. Det är de som gör all skillnad! Klubben är de som jobbar och varje veckoslut skapar vår härliga atmosfär, inleder Daniel Welin, LaWeKa-gruppen.

- Musiken är hjärtat i klubben och vår Resident DJ (Christopher Gothnier) har varit lojal sedan uppstarten 2008 och har ett engagemang för musik och trender inom musik som vi inte sett hos någon annan DJ eller musikansvarig i hela vår region. Det saknas motstycke av den lojalitet han visat, fortsätter Fredrik Karlsson, LaWeKa-gruppen.

Priset delas ut årligen och det är första gången priset kommer till Örebro.

- Vår vision har under en längre tid varit att ständigt vilja utveckla oss och även om det roligaste i jobbet är att se all glädje på våra dansgolv så är det självklart roligt att uppmärksammas genom denna utmärkelse också. Det kommer motivera oss ännu mer för det jobb vi vill fortsätta att göra, och det är att sticka ut som ett kvalitativt och nytänkande uteställe, avslutar Albin Öhrn.