LCNs “The Crackles” – nya färger: personliga och exceptionella

Stockholm, november 2011 – Nail art på enkelt och lätt för alla – det är vad LCNs unika “The Crackles” star för. De här speciella effektlackerna kompletteras med extra trendfärger. Roa dig själv med de överaskande effekterna som framträder när Crackle Finish lackerna appliceras.

Trendiga och extravaganta – de nya nyanserna på LCN Crackles motsvarar de rådande mode och trendfärgerna. Från en diskret grön till lysande orange och glamoröst guld– det finns en matchande färg för varje smak.

Krackeleringseffekten är snabb och kan skapas på nolltid: Först får nageln en grund med ett baslack och sedan appliceras den valda basfärgen över det. Det viktiga steget kommer efter att lacket har torkat – då LCN “Crackle Finish” appliceras och som sedan spricker upp när det torkar. Det är så den unika LCN Crackle -effekten uppstår, varje nagel får en individuell design.

Som den bästa avslutningen appliceras ett överlack för att försluta effekten och ge högglans.

LCN “The Crackles” nagellackerna (8 ml) finns nu tillgängliga på den svenska marknaden också i nya färgerna “funky violet”, “icy kyle”, “golden chloe”, “glitter scarlet”, “oliv Olivia”,  “brown charly” och “orange holly”.

Lackerna finns att köpa på nagelstudios och salonger, samt en del parfymerier och webbutiker, bl.a. www.topstore.se.

• nagelgrossist
  • nail art