Gå direkt till innehåll
Är digitala bolagsstämmor framtiden?  – Paneldiskussion om framtidens bolagsstämmor
Är digitala bolagsstämmor framtiden? – Paneldiskussion om framtidens bolagsstämmor

Inbjudan till livesänd paneldiskussion om framtidens bolagsstämmor

Är digitala bolagsstämmor framtiden?

Legimeet och Direkt Studios bjuder in till livesänd paneldiskussion för att diskutera framtidens bolagsstämmor. Vi sätter fokus på hur bolagsstämmor kommer att arrangeras framöver. Svåra frågor kommer att belysas där goda exempel lyfts fram. Hur kommer bolag att hålla sina stämmor? Digitalt, fysiskt eller hybrid? Vad finns det för alternativ och hur kommer det gå till? Hur ser lagstiftningen ut?

Som tittare ges du möjlighet lyssna till de viktigaste erfarenheterna och de senaste framtidsspaningarna. Du som följer paneldiskussionen live ges möjlighet att ställa frågor via chatt under livesändningen. Det går även bra att skicka in frågor i förväg till katarina.stenborg@legimeet.com

Livesändning
Tisdag 14 september kl. 15.00-15.30 i Studio Direkts youtube-kanal

Klicka här för att komma till livesändningen

Paneldeltagare

Om Nyhetsbyrån Direkt
Direkt Studios producerar video för företag och aktörer på den svenska finansmarknaden, centralt belägen på Kungsgatan 33 i Stockholm City. Verksamheten är en fristående del av Nyhetsbyrån Direkt, frikopplad från Nyhetsbyrån Direkts redaktionella nyhetstjänst och ingår i Infrontkoncernen.

Kategorier

Legimeet erbjuder interaktiva formella möten som årsmöten och bolagsstämmor. I Legimeet kan alla deltagare enkelt och säkert delta på lika villkor oavsett om de medverkar fysiskt eller digitalt.

Johan Aronsson

Presskontakt CEO +46 (0) 733 80 00 25

Vi skapar framtiden för formella möten

Legimeet erbjuder interaktiva, hållbara och effektiva formella möten som årsmöte eller bolagsstämma.

I Legimeet kan alla deltagare enkelt och säkert delta på lika villkor oavsett om de medverkar fysiskt eller digitalt. Alla funktioner är samlade i en och samma tjänst. Interaktion och röstning sker helt utan fördröjning. Vi lever upp till EU:s regler och direktiv (så som SRD II) samt svensk lagstiftning (ABL).

Legimeet har en lösning för alla typer av formella möten. Vi erbjuder poströstning, fysiska, hybrida och digitala årsstämmor för olika organisationer, företag, förbund och föreningar.

Legimeet AB
Magnus Ladulåsgatan 3, 118 65 Stockholm, SWEDEN