Pressmeddelande -

Vi öppnar lucka 19 i Lekmers julkalender - leksaker från OBH Nordica, idag från 79 kr!

Storstädning! Idag hittar vi finfina priser på OBH Nordicas leksakssortiment. Barnvänliga dammsugare, brödrostar, hårtorkar, matberedare, kaffebryggare, elvispar, strykjärn, mikrovågsugnar, mixer och ett helt kök i miniatyr. Pris från 79 kr - du får upp till 39% rabatt!

Dagens leksaker på Lekmer.se: Alla leksaker för kök, städ och hushåll från OBH Nordica, från 79 kr!

Erbjudandet på dessa leksaker hos Lekmer.se gäller endast idag 101219 till kl. 23.59 eller så länge lagret räcker. Med reservation för felskrivningar, prisjusteringar och slutförsäljning.

Bli vän med oss på Facebook - få ytterligare 15% rabatt!

Just nu pågår Lekmers kampanj på Facebook där vi ger alla som gillar oss 15% rabatt på alla produkter.
Gå till Facebook.com/lekmer.se, klicka på fliken Gilla oss och följ instruktionerna. Uppge rabattkoden när du handlar. Rabattkoden är giltig till 101220. Kontakta oss via kundtjanst@lekmer.se om du har frågor.

Vi ses i morgon igen!

Vännerna på Lekmer.se

• Hobby

• adventskalender
  • lekmer
  • leksaker
  • leksaksbutiken på nätet
  • obh nordica

Om Lekmer – leksaksbutiken på nätet

Lekmer är leksaksbutiken på nätet. Lekmer värdesätter hög tillgänglighet, snabba leveranser, god service och trygga, säkra, populära leksaker, barnrumsinredning, spel och sällskapsspel, barn- och babyartiklar till rätt pris.

Lekmer grundades i januari 2006 och ingår i CDON Group. Lekmer har sitt säte i Stockholm.

Om CDON Group – Nordens ledande e-handelshus
CDON Group är en ledande e-handelskoncern med några av Nordens mest välkända och uppskattade varumärken. Sedan starten 1999 har CDON Group skapat framgångsrika verksamheter inom segmenten underhållning, mode och sport/hälsa. Idag driver CDON Group sju e-handelsbutiker med två miljoner kunder i fem länder. Vår portfölj består av underhållningsbutiken Cdon.com, bokhandeln Bookplus.fi, leksaksbutiken Lekmer.se, modebutiken Nelly.com, barnklädesbutiken LinusLotta.com, sport- och näringsbutiken Gymgrossisten.com samt hälsa- och fitnessbutiken Bodystore.com.

CDON Group ingår i Modern Times Group AB, noterad på Nasdaq OMX Stockholms Large Cap-lista under MTG A och MTG B.

E-handelsplatserna
CDON.COM, http://www.cdon.com