LELO Sona Cruise

Hitta den perfekta sexleksaken för just ditt stjärntecken

Masturbation Month – den officiella onanimånaden maj är här. Ett utmärkt tillfälle att testa någonting nytt. Eldig Vädur eller experimentell Vattuman? Det intima livsstilsvarumärket Lelo har frågat stjärnorna som visar vägen till vilken sexleksak som passar just ditt stjärntecken bäst.

Många tror att stjärnorna påverkar olika aspekter i våra liv – även vår sexualitet. Om du öppnar ditt sinne och låter dig inspireras kan du uppleva njutning som är mer intensiv än vad du är van vid.

– Det finns så många spännande alternativ på marknaden idag. Lyxiga g-punktsvibratorer, mer klassiska varianter och allt däremellan. Det kan vara svårt att välja och veta vilken som passar en själv bäst. Då kan det vara kul att bli guidad och få inspiration från stjärnorna när man söker just den leksak som passar bäst, säger Elvira Eriksson, marknads-och kommunikationschef, Lelo.

Jordtecken (Oxen, Jungfrun och Stenbocken)
Jordtecken är ambitiösa, sensuella och lustfyllda personer. Med fötterna på jorden är de uthålliga och de mest tävlingsinriktade av alla. De är villiga att verkligen kämpa för att få den där extra sköna orgasmen – men det ska gå snabbt. En oralsex-simulator som får plats i fickan är därför perfekt för alla kåta oxar, jungfruar och stenbockar som vill kunna njuta var som helst – när som helst.

Eldtecken (Väduren, Lejonet och Skytten)
Eldtecken är energiska, passionerade och eldiga. Personer födda i eldtecknet har ofta modet att testa de mest kraftfulla sexleksakerna som kan användas överallt på erogena zoner. En g-punktsvibrator är därför det självklara valet för dessa eldiga och otåliga själar. Det finns många olika varianter som är designade för att vändas och användas på olika sätt, vilket är perfekt för det eldiga tecknet.

Vattentecken (Kräftan, Skorpionen och Fiskarna)
Vattentecken är passionerade och gillar nya upptäckter. En lufttrycksvibrator med generöst många inställningar passar därför deras utforskande sida. Låt även fantasin ta dig till klimax med hjälp av vattnet – som öppnar upp alla vattentecknets sinnen och lustar. Många vibratorer är 100 procent vattentäta vilket gör att du kan låta vågorna från dem skölja över dig var som helst.

Lufttecken (Tvillingarna, Vågen och Vattumannen)
Lufttecken är nyfikna, äventyrliga och älskar allt som har med lyx och skönhet att göra. En lyxig och estetisk vibrator passar därför utmärkt för detta element som även njuter med ögonen. Det finns många vibratorer som är tystlåtna och som kan ge en diskret njutning ­– var som helst, vilket passar luftmänniskornas äventyrliga sinnen extra bra.