LELO firar 20 år – lanserar en ny version av den ikoniska sexleksaken som satte varumärket på kartan

Mycket har hänt kring ämnet sex och intimitet de senaste tjugo åren då det svenskgrundade intimlivsstilsföretaget LELO introducerade sin allra första sexleksak. Sedan dess har företaget jobbat dedikerat med att bryta stigman och tabun kring njutning och onani. I år firar företaget 20 år och i och med detta lanseras en klassiker i modern tappning - den ikoniska klitorisvibratorn LILY, som förändrade allt.

För tjugo år sedan tände LELOs första leksak LILY™ gnistan som banade vägen för att
bryta tabun och stigman kring njutning. LILY™ var början på en ny era av sexuellt välbefinnande och produkten kom att att bidratill skiftet från ett manscentrerat till ett kvinnocentrerat perspektiv gällande njutning. Nu, tjugo år senare, firar LELO två decennier av lust och njutning med att lansera LILY™ 3, en uppdaterad version av det uppskattade och ikoniska originalet av företagets allra första produkt.

– LELO erbjuder inte bara snygga och funktionella sexleksaker, vi står för så mycket mer.
Vi vill ge fler möjligheten att uppleva njutning, väcka nyfikenhet och få fler att våga experimentera. Med den gedigna expertis som vi skaffat oss under dessa tjugo år hoppas vi kunna inspirera fler till ett rikare sexliv. Lanseringen av LILY™ 3 är bara början av en rad nya spännande produkter som kommer att släppas i samband med jubileet,
säger Jenny Peura, marknads- och kommunikationschef på LELO, Sverige.

En förbättrad version av dess föregångare

LELO har sedan starten stått för innovation och utmanat diverse konventioner kring njutning. LILY™ 3 är en klitorisvibrator som kombinerar sensuell stimulering med fysisk kraft för en starkare orgasmupplevelse. LILY™3 har en diskret design och passar densom vill utforska sin sexualitet på nya sätt och kanske för första gången. Produkten kan användas enskilt eller tillsammans med en partner. Nya LILY™ 3 är både kraftfullare än sina föregångare och har 10 vibrationslägen, är vattentät och finns i tre olika färger.

Om LILY™3:

● Den kompakta och diskreta designen gör att din LILY™ 3 kan följa med vart du än går.
● LILY™ 3 erbjuder tio olika vibrationsmönster som varierar i intensitet, från ett retfullt hummande till en tillfredsställande, kraftig puls.
● USB-uppladdningsbar och helt vattentät vilket möjliggör användning när som helst och var som helst, även i badet eller i duschen.

För att fira 20 år av njutning erbjuds tillskottet LILY™ 3 till 50% rabatt hela 2023 (795 SEK, (ordinarie pris 1 590 SEK).