Orgasmisk revolution: LELO lanserar trippelstimulerande ENIGMA Wave™

Orgasmisk revolution: LELO lanserar trippelstimulerande ENIGMA Wave™

Människor är generellt överens om att det finns två primära typer av orgasmer för kvinnor: klitorisorgasm och G-punktsorgasm. Det finns naturligtvis många andra mer subtila och personliga typer av orgasm, men en blandad orgasm, som är en kombination av de två, är minst dubbelt så intensiv som någon av dessa orgasmer var för sig. LELO kallar det “orgasmisk revolution” och menar att detta är vad du kan förvänta dig av nya ENIGMA Wave™.

Trots all medicinsk och vetenskaplig expertis som finns idag, råder det fortfarande förvirring kring kvinnlig anatomi. Många kvinnor är till exempel omedvetna om att deras klitoris består av mycket mer än det du faktiskt ser och i själva verket sträcker sig runt slidöppningen och in i slidan. När en börjar uppmärksamma hela klitoris snarare än bara den yttre delen, samtidigt som en stimulerar G-punkten, kommer resultatet sannolikt att bli en mycket mer intensiv orgasm än du kanske är van vid.

Till skillnad mot andra produkter på marknaden har ENIGMA Wave™ tre synkroniserade motorer för att ge maximal njutning. SenSonic™-teknologi ger soniska ljudvågor (likt lufttryck) som stimulerar klitoris samtidigt som den införbara delen vibrerar med hjälp av WaveMotion™-teknik som ger en fingerliknande rörelse och överför vibrationer för att stimulera G-punkten inifrån.

ENIGMA Wave™ är en fantastisk innovation som ger användaren möjlighet att utforska nya nivåer av njutning och intensitet. Den banbrytande trippel-kombinationen av sonisk teknik, G-punktsstimulans och vibrationer öppnar upp för en helt ny typ av upplevelse när det kommer till orgasmer, säger Jenny Peura, marknads- och kommunikationschef på LELO Sverige.

Med sin ergonomiska design och premiumsilikon av medicinsk kvalitet erbjuder ENIGMA Wave™ både komfort och lyx. Sexleksaken är lätt att använda och är tillverkad med omsorgsfull uppmärksamhet på detaljer för att ge en anpassningsbar och personlig upplevelse. Den är dessutom vattentät och återuppladdningsbar.

Mer info on ENIGMA Wave™

• TRE MOTORER FÖR TRIPPEL NJUTNING
    Tre kraftfulla motorer ger tre gånger så mycket njutning både på insidan och utsidan.

• WAVEMOTION™-TEKNIK
    ENIGMA Wave™ rör sig likt en mjuk våg för inre stimulans.

• SENSONIC™-TEKNIK
    De soniska vågorna från ENIGMA Wave™ stimulerar din klitoris utan direktkontakt, för en djupare men mjukare njutning.
  • ERGONOMISK INTERN STIMULANS
    En felxibel stimulator med starka vibrationer för att stimulera G-punkten

• REKOMMENDERAT PRIS
    2590 SEK på lelo.com