Leventa bjuder på After Work om Portugal på United Spaces

Välkommen in i värmen till en After Work i Portugisisk anda den 24 maj på United Spaces.

Under avslappnade former får du inspiration om Portugal och dess möjligheter för dig och ditt företag.

Varför inte en försmak på några av Leventas urval av konferens hotell resorts, slott & hus. Du kommer att få möjlighet att lyssna till övriga upplevelser och aktivitetsförslag till er nästa konferens.

Du blir serverad lättare tilltugg, vin och diverse drycker, givetvis i Portugisisk anda.

Inbjudan gäller för dig och en kollega/vän.

När: 24 maj, kl 17.00 - 21.00

Var: United Spaces – Waterfront Building – Klarabergsviadukten 63

OSA: Senast 24 maj här

Om du har någon minut över så se ett klipp som visar Portugals skönhet.

Leventa samarbetar bla med Business Sweden och flera andra mycket etablerade aktörer i Portugal. Tillsammans kan vi erbjuda företags kick-off, incentive-, konferens- och utbildningsresor.

Välkommen önskar ”Team Leventa”

OM UNITED SPACES

United Spaces uppgift är att få idéer, människor och företag att utvecklas och växa. Det gör vi genom att erbjuda en arbets- och mötesplats med en eventarena i bästa kommunikationsläge i Stockholm.

I spektakulära Waterfront har vi byggt upp ett koncept som driver utvecklingen och bygger på öppenhet, inspiration och professionalism, vi är snart 600 personer och 150 företag som har sitt ”kontor” här.
Vår nya eventarena Inspire är en del av den visionen.