En handfull tips för att må bättre!

Lyssna på "Fånga ditt liv" med Gaya Pientizka i Radio Roslagen ikväll kl 19-20. Hon pratar runt sin bok "Illusioner om lycka och lidande". Gaya är även aktuell med E-terapi för att hantera lycka som producerats i Lifecaps regi. År 2000 grundade Gaya Lifecap AB, som idag framgångsrikt utbildar terapeuter som hjälper människor till bättre psykisk hälsa. Sedan år 2012 erbjuder företaget även kognitiv (KBT) E-terapi (terapi via internet) och utbildningsfilmer för att hjälpa människor till ett bättre mående. Dessa erbjuds till konkurrenskraftiga priser. Gaya är nöjd med hur hon lever sin egen vision och hur hon byggt upp sitt företag under ett antal år parallellt med författarskap. Hon har även arbetat terapeutiskt samtidigt som hon gått på egen handledning samt lagt mycket tid på sin egen personliga utveckling under de år hon drivit företaget. Idag är Gaya en förebild för människor som vill skapa sig ett lyckligare liv, och hennes reflektioner finns tillgängliga via Lifecap Ab på Facebook samt om man scrollar ned på företagets hemsida. Gaya beslutar själv om när hon ska arbeta och hur mycket och hon omger sig med människor i relationer som är gynnsamma för hennes egen lycka och utveckling - någonting som många strävar efter.