Fånga ditt liv - mycket skit!

Har du problem med trötthet, dålig hy, utslag, stress, problem med magen, PMS, vallningar eller andra obegripliga symtom? Dagens sändning av "Fånga ditt liv med Lifecap", programledare Gaya Pienitzka, handlar om tarmhälsa. Det kan vara svårt att känna sig nöjd med livet om kroppen krånglar, magen är i olag och tröttheten är överhängande. Det är för många okänt hur många av våra sjukdomar som faktiskt uppstår på grund av usel tarmhälsa och det är dessutom få förunnat att veta hur man kan komma tillrätta med problemen. Ingela Furöstam gästar studion och berättar om vanliga problem och hur man kan komma tillrätta med dem genom lite uthållighet och genom att skapa en bättre tarmhälsa, vitamin/mineral och näringsstatus. Det kan till och med vara så att vi stoppar i oss en rad bra och viktiga vitaminer och mineraler men att kroppen inte kan tillgodogöra sig dem för att tarmen är i olag.

Dagens program som sänds mellan 19.00 och 20.00 är inspelat och du kan även lyssna till det via webb. Det går att maila frågor till info@lifecap.se så tar vi upp frågeställningarna i ett senare program. En del frågor med svar kommer vi även att kunna publicera på Lifecaps facebooksida Lifecap AB. Uppdateringarna läggs även ut på Lifecaps hemsida som inlägg, för dem som valt att inte använda sig av Facebook.