Hur får jag ihop delarna av mig själv efter att ha förlorat någon jag älskat?

"När alla drömmar sprack" - är NY FILM som ger hopp om att skapa ett väl fungerande liv efter den sorg som är följden av en tuff förlust av en älskad vän/anhörig. Gunnar Esping låg under ett täcke och trodde inte han skulle förmå resa sig igen, men med rätt verktyg och ett litet steg i taget fann han vägen till ett lyckligare liv. Det tog tid och innebar många förändringar för Gunnar. Innan sin stora förlust var han VD och delägare i ett framgångsrikt IT-företag. Han hade en väl fungerande tillvaro och tyckte tillvaron var motiverande. Förlusten ställde mycket på sin spets: Idag är Gunnar Lifecap-utbildad kognitiv coach och yogalärare samt hjälper andra människor i sin strävan att finna en meningsfull tillvaro efter förluster och separationer som känns så betungande att det nästan upplevs som meningslöst att fortsätta leva.

Filmen har producerats i Lifecaps regi och inom kort sker även lanseringen av en serie E-terapi (internetbaserad kognitiv terapi / web-terapi) för att hantera förluster och sorg med Gunnar som ledsagare.