Kristallen vinnare gör Scenshow!

I söndags blev Partaj framröstad av svenska folket till årets humorprogram på Kristallengalan 2015. Det var för tredje gången som Partaj kammade hem vinsten. Nu i höst tar det hyllade humorprogrammet klivet från tv-rutan in på scen som första fasta föreställning på Cirkus Teater, med premiär den 8 oktober kl 20.00.

– Känns stort att få vara med i ett projekt där vi behåller tittare säsong efter säsong. Det händer inte många gånger under en TV-karriär. Längtar efter att få träffa publiken live, säger Johan Petersson.

Vid nybyggda Cirkus Teater får vi se Partajgänget som tillsammans med en orkester skapar den absolut första upplagan av Partaj Live! Kända profilerna Johan Petersson, Anna Carlsson, Joanna Eriksson med flera fortsätter att ta sig an kändisarna, tv-programmen och fenomenen det pratas om. Och inte minst de svenska politikerna som käbblar vidare.

– Att Partaj är utsett till Sveriges roligaste humor program är en gigantisk morot för vår kommande Live show på Cirkus teater, ett bevis på att folk gillar Partaj och nu ska dom få se oss Live också!, berättar Anna Carlsson.

Biljetter till höstens föreställningar går att köpa via Cirkus, Ticnet samt Lifeline.

Längd:
ca 90 min (ingen paus)