Hjälp dina kunder att hitta rätt!!!

Varför inte hänga på den allt starkare trenden om kallas "egenproducerat innehåll på webben"?

En bild säger mer än 1 000 ord säger man och vad säger då inte en film...

Portalen, lifeqfocus.se, ger företag eller organisationer som är verksamma inom hälsa och välbefinnande möjligheten att nå ut genom bruset på ett helt annat sätt än tidigare. Genom en egen videopresentation, tillgång till diskussionsforum där kunderna diskuterar sina frågor och sedan möjligheten att medverka i tv-program som produceras utifrån vad som diskuteras mest i forumet ökar chansen att nå ut genom bruset.

Googlar man idag på något man är intresserad av eller behöver hjälp med så får man oftast hundratusentals eller miljontals träffar varav väldigt många är gammal information som ligger kvar och skräpar. Den här portalen. lifeqfocus.se, kommer att stå för all marknadsföring för att den ska bli den naturliga källan för alla som är ute efter någon viss behandling eller i största allmänhet undrar eller intresserar sig för olika sätt att vårda sig själv på, både fysiskt och mentalt, och den är alltid lika aktuell.

Portalen är igång men under stark expansion så var med redan nu.

Yvonne Silversten