24 st lådor med specialmärkning kommer att finnas på byggarbetsplatser runt om i Sverige.

Hitta julklappar bland Lindabs blåa lådor

Lindabs blåa lådor syns ofta och väl runt om på Sveriges byggarbetsplatser. Under december månad kan det löna sig att slänga ett extra öga på dessa blåa lådor. 24 st boxar kommer att vara specialmärkta, vilket förklarar att de är med i det som Lindab kallar Julklappsjakten.

När du hittar en av dessa specialmärkta lådor har du chansen att vinna en julklapp genom att:

1. Fota lådan med den unika märkningen väl synligt

2. Ladda upp bilden på Instagram och tagga @lindabsverige och #LindabJul2019

3. Den som är först med att göra detta för varje unik box med specialmärkning vinner en julklapp. Även om du inte hinner först med bilden har du chansen att vinna en julklapp genom att ladda upp den bästa bilden på en av dessa lådor. Vinnaren av bästa bild utses av en jury hos Lindab.

Lindab kommer att ta kontakt med alla vinnarna via Instagram och se till att de får sin vinst.

– Vi vill ge vår kunder och användare som ofta jobbar med våra produkter en chans att vinna en liten julklapp. Det kommer förhoppningsvis vara en julklapp som de flesta uppskattar, vare sig du är ung eller gammal, säger Johan Land, Marknadschef på Lindab Sverige AB.

Julklappsjakten pågår fram till och med den 31 december 2019. För att delta krävs det att du har Instagram och att din profil är publik för att Lindab ska kunna se din bild.

Läs mer om Julklappsjakten här.

Lindab utvecklar, tillverkar, marknadsför och distribuerar produkter och systemlösningar för förenklat byggande och bättre inomhusklimat. Produkterna kännetecknas av hög kvalitet, montagevänlighet samt energi- och miljöfokus.

Koncernen omsatte 9 648 MSEK år 2021 och är etablerad i 20 länder med cirka 4 500 anställda, varav cirka 1 100 i Sverige. Norden stod för 55 procent av den totala försäljningen, Västeuropa för 29 procent, CEE/CIS (Central- och Östeuropa) för 14 procent och Övriga marknader för 2 procent.